الاثنين، 6 يوليو 2009

هو وهى

هو والا هى مين كان السبب
في رحلة شوق قوية
وآخرها عجب

هى

حبيبي خلاص لقيت عمري اللي ضاع
حبيبي خلاص صدقني مافيش وداع

هو

ازاي بتقولي وداع وانا جنبك يا حب الزمان
انا عايز اضمك وفي حضن قلبك احس بالامان

هى
شدني ضمني هزني صحيني لا تكون دي احلام
انا خايفة اقرب اضمك احسك الاقيك سراب اوهام

هو

من دلوقتي هعرف كل الناس بحبيبي
هصرخ واقول للدنيا كلها دة نصيبي


وماكانش يعرف فيه ايه في بكره
وهي برضه ماكانتش تدرى

وتمر السنين ,,, ويعدي الحنين
دلوقتي خلاص يا دنيا بقوا ضمن المجروحين

عملها فيهم الزمن وألا دي غلطة
صحيح خلاص دفعوا التمن وسموها ورطة

بعد ما كانوا يتمنوا يجمعهم مكان
خلصت خلاص احلامهم اللي كانت زمان
دلوقتي جرحوا غدروا من بعد الحنان

واستغروا كل الناس !!
راح فين اجمل احساس ؟؟

بعد ما كنا بنبكي دموع افراح
من احساسنا بلمس ايديهم
دلوقتي بنبكي على اللي راح
في هواهم وكان بايديهم


دلوقتي قولوا لي مين السبب
انا وألا هى
مين كان الضحية
في قصة شوق قوية
وآخرها عجب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق